Waarom online administratiefabriek?

Tegenwoordig met automatisering en digitalisering wordt het administratieve handwerk steeds minder en kunnen we bijna van bonnetje tot jaarrekening vertrouwen op een geautomatiseerd administratieproces, waarbij standaardisatie de norm is ( uitzonderingen beperken).

Omdat online de norm is, proberen we via deze site ook nieuwe cliënten te verwelkomen. Gezamenlijk afstemmen ( via videoverbinding is mogelijk) welke dienstverlening gewenst is, tegen welke prijs per maand. Dan gaan we voor u aan de slag. Overzetten van de huidige administratie naar onze online omgeving, doen we gratis.

Ruim 15 jaar geleden gestart met de fabriek, dus uw administratie in vertrouwde handen tegen betaalbare tarieven.

Kostprijs

Hoe meer gestandaardiseerd is (dus uitzonderingen niet toegestaan) hoe efficienter het proces verloopt en de kans op fouten afneemt. Met als bijkomstig voordeel: Kostprijs is laag (geen dure inkoop personeel) en daardoor betaalbare prijzen naar de ondernemer (u) toe.

Hoe is het productiestraatje ingericht:

Stap 1: digitaal aanleveren van facturen en bonnetjes

 

 

 

leeg

Stap 2: Boekhouding binnen 24 uur bijgewerkt

Stap 3: Verkoopfacturen maak je zelf in het boekhoudprogramma, en verstuur je per mail.

Stap 4: Met bankkoppeling worden mutaties automatisch afgeletterd

Stap 5: Financieel overzicht

Op telefoon / tablet / pc actueel inzicht in o.a omzet en kosten, te reserveren BTW en IB of VpB. Afhankelijk

Stap 6: Jaarrekening samenstellen / IB aangifte

Als laatste stap:
Aangifte Vpb en deponering jaarstukken (bij BV)

Vraag hieronder een vrijblijvende offerte aan!